Cases

Diensten | Bij activatie van de doelgroep

De verscheidenheid aan projecten heeft Regiecentrale een bijzonder inzicht opgelev...

De verscheidenheid aan projecten heeft Regiecentrale een bijzonder inzicht opgeleverd in de wijze waarop je mensen en organisaties kan en moet overhalen. Regiecentrale heeft meer dan 2500 bedrijven geadviseerd en betrokken bij een mobiliteitsadvies of probeeraanbod van werkgevers. We hebben een database met meer dan 300.000 postcodes van werknemers. Meer dan 50.000 mensen zijn deelnemer van één van de producten/campagnes/aanbiedingen van onze opdrachtgevers. Zodoende kunnen we een belangrijke bijdrage leveren aan het bewegen van de doelgroep, door de inzet van onze binnendienst, het outbound call center, onze buitendienst/adviseurs, ons netwerk van onafhankelijke adviseurs, maar ook door de inzet van social media en webmarketing. Regiecentrale levert ten aanzien van werving en selectie de volgende diensten:

  • Dataverzameling
  • Belcampagnes (Business to Business en Business to Consumer)
  • Mailcampagnes (Business to Business en Business to Consumer)
  • Bedrijfsbezoeken (met mobiliteitsadviseurs of makelaars)
  • twittercampagnes / sociale media
  • Accorderen deelname
  • Nulmetingen (enquetes, reisdata)
  • Inzet Adviseurs voor klant/bedrijfsbezoeken, mobiliteitsconsulent
  • Inzet communicatie en opvang response via verschillende kanalen
  • Deelnemersregistratie
  • Toetsen en accorderen deelnemersvoorwaarden
  • Digitaal contracteren